12 Aralık 2012 Çarşamba

Kış Önerileri

Siz de benim gibi kışı sevmeyenlerdenseniz bir şekilde sevimli hale getirmeye çalışıyor olabilirsiniz. Ben her yıl vazgeçemediklerimi ve bir nebze de olsa kış mevsimini çekilebilir hale getiren parçaları sizinle paylaşmak istedim.

Hemen kendinize yumuşacık ve rengiyle de sizi mutlu eden bir atkı almanızı önerebilirim mesela. Soğuk rüzgarlardan kendinizi korumanız için kış aylarında boğazınızdan ayırmamanız gerekiyor. Evet, bence de haklısınız. Ben de nefret ediyorum kalın kalın giyinmekten. Unutmadan söyleyelim siz de benim gibi sadelikten hoşlanıyorsanız bu atkı H&M'den ve birçok farklı renk çeşidi bulunuyor. 

Soğuklar başlar başlamaz eldivenlerimi çantama koyarım taa ki nisan ayına kadar. Kar yağmıyorsa yarım parmaklı eldivenler tercihim olurken bir kar tanesi dahi düşse hemen böyle kalın ve renk renk eldivenlere sarılıveriyorum. :) Bu eldivenlerin fiyatları çok ama çok uygun olduğu için H&M'den özel seçtim. Tam olarak bir tanesi de en sevdiğiniz dostunuza hediyelik türünden. :) 

 Yağmuru, çamuru, karı dışarda bırakıp kendinizi eve atabildiyseniz şanslılardan sayılabilirsiniz. Hemen giydiğiniz taytınızdan ya da pantolonunuzdan kurtulup sevimli pijamalarınızı giyebilirsiniz. Yılbaşı konseptine uygun olması için ben bu pijamayı Oysho'dan seçtim. Yok bana çok pahalı derseniz Koton'un pijamalarını da önerebilirim. 





Lipton'a meyveli çaylarından dolayı minnettarım. Öncelikli tercihim Elmalı Tarçınlı olmak üzere arada Çilekli Ahududulu o da içerken buluyorum kendimi.



                   Nerede duyduğumu hatırlamadığım bu kitabı okumak                     
                   istiyorum bu aralar. Ama hala alamadım. Belki almak isteyen  
                   olur? 


                      Bu da nerede okuduğumu hatırlamadığım ve 25 animasyon  
                      filmi içerisinde 1. sıraya oturmuş olan Pinokyo. Hala izlemeye 
                      zaman bulamadım ama en yakın zaman da izleyip, polar 
                      battaniyemin altında kış mevsimini sevimlileştirmeye 
                      çalışacağım.





İşte, bu listedekilerin tümünü sırayla yapabildiğim ölçüde kış mevsimini birazcık daha katlanılabilir kıldığıma inanıyorum. Belki olmazsa olmaz şemsiyeler bu listede bulunmuyor diyebilirsiniz ama malesef taşımaktan ve kullanmaktan nefret ettiğim bir şeyi bu çok sevdiğim parçaların yanına koyamadım. Ama yine de kullananlara ufak bir öneri; gözümüzü çıkarmayın olur mu?

Sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder