2 Aralık 2012 Pazar

Bu Ojeler Bir Harika Dostum!


Kendini ojesiz çıplak zanneden tüm oje severlere ve kendime;

Ablam evlenip Ankara’ya taşınana kadar böyle bir şeyden haberimiz yoktu. Yeni bir şehre alışana kadar kendini sürekli kuaföre atmasıyla tanıştık bu sanat eserleriyle. Ben de hemen sizinle paylaşmak istedim.

Özellikle belirtmek isterim aşağıda göreceğiniz ojelerin tamamı el yapımıdır ve kesinlikle yapışkan ya da herhangi bir şey kullanılmamaktadır.



2013'ün gelmesiyle beraber yılbaşı ağacını ve süsünü tırnaklarınıza taşıyabilir, yeni yıl heyecanını her anlamda hissedebilirsiniz.



Ya da benim gibi kendinizi asla büyüyememiş kocaman bir çocuk gibi hissediyorsanız, çizgi film kahramanlarını hep yanınızda taşıyabilirsiniz.


Bu da oburlar için geliyor :)


Ne olursa olsun ben sadelikten vazgeçemem diyenler ise bunu beğenebilir pek tabii.


Benim bakmaya doyamadığım favorim ise puzzle şeklinde yapılan bu oje!

Dediğim kadar varmış ama değil mi? Gerçekten İstanbul'da bu işi yapan kimseleri tanımıyorum ben. Eğer siz biliyorsanız benimle paylaşabilirsiniz, çok sevinirim. Ama siz paylaşana kadar ben haftaya cumartesi Ankara'ya kadar gidip geleceğim. :)

Fiyatını ve yerini de merak edenler için söyleyelim; Paris Kuaför/Yıldız Şubesi Manikür+oje=30 TL (ben az bile buluyorum ama bunu okursanız sakın zam yapmayın!)

Not: Yazım aşamasında görsel desteğini benden esirgemeyen Nazlı Demir ve Pınar Ayçiçeği'ne çok teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder