7 Aralık 2012 Cuma

Yılbaşında Ne Alalım?

Uyarı: Kırmızıya alerjisi olanlar lütfen okumasın, bol kırmızı içerir.

Yılbaşı ruhunu çok seviyorum. Yeni bir yılın gelmesi kimileri için umut kimileri içinse korku oluyor ve bilmediğimiz nice kişisel duygular...

Her şeyi bir kenara bırakacak olursak hemen bir hediye karmaşaşı içine çekiliyoruz. Ali'ye ne alsak? Gizem'e ne alsak? Ona, buna, şuna. Bitmeyen bir liste. Ama artık çok kolay, e-ticaret siteleri var gibi laf salatası yapmayacağım. :) Gezdim, düşündüm, sizin için seçtim.

 

Çevrenizde, ofisinde ya da evinde ufak detaylara önem verip onları seven dostlarınız, arkadaşlarınız varsa yeni yıl, Noel Baba duygularını çok net hissettiren bardak altlıklarından hediye edebilirsiniz. Nereden alacağım derseniz TIK


Kahve-çikolata ikilisine bayılanlar için Kahve Dünyası'nın yılbaşı paketlerini öneriyorum. Her keseye uygun şekilde 6 farklı boyuta bölmüşler. Çorap, kese ve altta bulunan minik kutuları dilediğiniz çikolata ile doldurabiliyorsunuz. Büyük kutuların içinde kocaman Noel Baba çikolatası var, harika! Sahip olmak için en yakın Kahve Dünyası'na gidebilirsiniz. :)


Eeee yılbaşı demek soğuk, kar demek. En fazla ayakları üşüyen biri olarak bu polarlı çoraplardan çok ama çok memnunum. Sizin etrafınızda da sürekli ayaklarının üşümesinden yakınan arkadaşlarınız varsa bu hediye onları çok memnun edebilir!


Sıcak içeceğini yudumlarken -ee bu da nerdeyse kışın her dakika demek anlamına geliyor- aklında olmak istediğiniz biri varsa neden olmasın? Almak için TIK TIK



Doğru dediniz yılbaşı hediyelerinin olmazsa olmazı kırmızı iç çamaşırı. :) Ben bu tatlı popoyu buldum sizler için ama tabii çok daha güzelleri bulunuyor. Kız arkadaşlarınızı bunlarla şımartabilirsiniz. :) Saat 12 olmadan giymeyi unutmayın ama biliyorsunuz şans getirdiği söylenir!

Herkese şimdiden bol gülümsemeli mutlu yıllar diliyorum.

Sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder